Magunkról

Magunkról

Citius, Altius, Fortius. Minden munkaszervezet állandó mozgásban, változásban éli mindennapjait. Úgy hisszük, hogy a szervezetek életében megjelenő kihívások a sport nyelvén is leírhatók, mert tervezés, felkészülés és kitartás nélkül nincs siker, a teljesítmény itt is mérhető, az eredmény pedig igazolja a szervezet létét, erejét, befolyását, fejlesztését.

Munkatársaink és szakértőink jelentős szervezeti tapasztalattal rendelkező tanácsadók, projekttervezők és menedzserek. Minőségelvű csapatban gondolkodunk és cselekszünk, ügyfeleinket rávezetjük a megoldás útjára és végig is kísérjük azon. Belső meggyőződés a munkáink által saját magunk fejlesztése is. Gyorsabban, magasabbra, erősebben! Találkozunk Párizsban?

Munkatársaink

Munkatársaink

Biró Gabriella és Ríz Ádám

Bíró Gabriella

1992-től dolgozom szervezetfejlesztés területén. Voltam kozmetikus, óvónő, nemzetiségi nyelvet oktató falusi iskolában összevont osztályt tanító, aztán tanár, majd nagyrendezvények szervezője, mentálhigiénés csoportok vezetője és szaktanácsadó, dolgoztam hátrányos helyzetű fiatalokkal. 1989-ben megismerkedtem az OD szervezetfejlesztés módszerével, azóta közreműködtem szervezeti kultúraváltás folyamataiban, vezettem tréningeket, workshopokat, és szervezeti folyamatok fejlesztése részeként coachként dolgoztam vezetőkkel. A kulturális antropológia területén szerzett ismereteimet törekszem alkalmazni, szemlélődöm, tanulok és értelmezek. Szabadidőmben egyaránt szeretem a csendet és a zenét, a könyvek és a barátaim társaságát.

Duleba Marianna

Tanulmányaim befejezését követően a közszférában dolgoztam, majd 2015-ben új irányt vett az életem és belecsöppentem a pályázatok világába. Munkám során projektek tervezésében, előkészítésében és megvalósításában veszek részt. 2019 óta foglalkozom felnőtt- és pedagógusképzések szervezésével, lebonyolításával. Szeretem a kihívásokat, az új dolgokat. Szabadidőmet leginkább családommal és barátaimmal töltöm, szeretek kirándulni, új helyeket felfedezni.

Halász Krisztina

Pályakezdőként - 2001-ben irodavezetőként, irodai asszisztensként kezdtem meg a munka világát egy cipőkereskedelmi nagyvállalat európai központjában, ahol közel 10 éven át dolgoztam. 2014-től - gyermekem születését követően – irodavezetőként helyezkedtem el, egy többnyire európai uniós pályázatokkal, felnőttképzéssel és szakértői munkákkal foglalkozó cégnél, ahol a klasszikus irodavezetői feladatok mellett támogattam a cégvezetés, a közbeszerzési vezető, a pénzügyi vezető, és a különböző szakmai részlegek munkáit. Feladatköröm dinamikus, színes, szerteágazó és sokrétegű volt, rengeteg tapasztalattal gazdagodtam. A Rávezető csapatát 2022 óta erősítem.

Mázásné Dinnyés Hajnalka

Végzettségemet tekintve okleveles közgazdász vagyok, 2017. óta üzleti tanácsadói feladatokat látok el adatvédelmi, gazdasági és HR témakörben. Ezt megelőző huszonöt éves szakmai múltamból közel tíz évet vezetőként dolgoztam, munkáim során több szakterületet és szervezeti kultúrát ismertem meg. Tapasztalatot szereztem állami- és a versenyszektorban egyaránt. Erősségem a gyakorlatba ültethető személyes tanácsadás. Tanácsadói megbízatásaim során kiemelt figyelmet fordítok ügyfeleim céljainak pontos megértésére és a folyamatos – minőségi – együttműködésre.
Ríz Ádám

Ríz Ádám

Tanulmányaim befejezését követően hét esztendőnyi középiskolai tanítást követően köztisztviselőként egyes oktatási, valamint európai uniós humán fejlesztési támogatások tervezésében és végrehajtásában működtem közre. Több, mint egy évtizedes, közigazgatásban szerzett gyakorlati és vezetői tapasztalat birtokában 2008 óta dolgozom a tanácsadói szférában. Elsősorban humán projektek tervezésével és megvalósításával foglalkozom, de a projektfolyamatok szervezése, az ehhez szükséges szervezeti működést fejlesztő feladatok elvégzése, valamint a felsővezetők stratégiai és üzleti támogatása is része munkámnak. A Rávezető Projekt szisztematikus felépítése a munkám és hobbim egyaránt. Szabadidőmben családomnak, barátaimnak és többféle sportnak hódolok a legszívesebben.

Soós Andrea

Közgazdászként végeztem a Corvinuson, amit kiegészítettem mérlegképes könyvelői és adótanácsadói oklevéllel is. Eddigi pályafutásom során megfordultam a hazai és a külföldi munkaerőpiacon, szereztem tapasztalatot a közszférában és a multi világában, voltam alkalmazotti és vezető beosztásban, de vállalkozóként is megmérettettem magam már az egyetem alatt is. Ezekből a tapasztalatokból merítek a projektek vezetésénél is, hiszen nincs két egyforma és mindig van új kihívás. Szabadidőmben zenélek, sportolok és az ismerőseimmel igyekszem megismertetni a gerincjóga jótékony hatásait.

Molnár Zsolt

Gazdasági és kommunikációs diplomával rendelkezem. Korábban nagyvállalatoknál, kommunikációs ügynökségeknél és non-profit szervezeteknél dolgoztam különböző szakmai és vezetői beosztásokban. Jelenleg tanácsadóként kommunikációs- és vezetési tanácsadással, szervezetfejlesztéssel és tréningekkel foglalkozom. Különösen érdekel a különböző kultúrák közötti kommunikáció és együttműködés. Fontosnak tartom a stratégiai gondolkodást, a szervezet célkitűzéseihez igazított, azok elérését lehetővé tevő tudatos és tervszerű fejlesztést. Szabadidőmet szeretem aktívan tölteni, szívesen utazom, sportolok és önkéntességgel foglalkozom.

Dr. Szalay Árpád

Szegeden végeztem jogászként a József Attila Tudományegyetem Állam és Jogtudományi Karán. Ezt követően tanulmányaimat még kiegészítettem európai uniós szakjogász képzéssel. Négy év piaci szférában eltöltött év után a közigazgatásban helyezkedtem el. Több szervezetnél dolgoztam jogi, közbeszerzési és üzemeltetés vezetői pozícióban. 2017 óta felelős akkreditált közbeszerzési tanácsadóként is dolgozok piaci és a közszféra ügyfelek részére. Munkám során törekedtem hatékony, átlátható eljárási környezet kialakítására, amely képes a gyorsan változó jogszabályi környezet változásaira reagálni. Kiemelten fontosnak tartom a feladatok gyakorlatorientált és megoldásközpontú megközelítését és a precíz munkavégzést. Szabadidőmet a családomnak szentelem. Feleségemmel két gyönyörű kislányt nevelünk, próbálunk nekik a fejlődésükhöz kiegyensúlyozott hátteret biztosítani.

Ügyfeleink írták

Ügyfeleink írták

„Magas szakmai felkészültség. Szakmailag alátámasztott, a témának megfelelő részletesség."

________________________________________________________________________________________________

„A tréner segítőkész, nagyon felkészült, kedves, nem személyválogató, közvetlen és megértő. Külső szemmel ezeket tapasztaltam. Sokat tanultam ás ráláthattam általuk a saját életemben lévő problémák gyökerére."

________________________________________________________________________________________________

„Interaktív, gyakorlatias, hasznos."

________________________________________________________________________________________________

„Játékos, kifejező gyakorlatok, melyekből könnyen levonhatók a következtetések."

________________________________________________________________________________________________

„Nagyon hasznos információkkal lettem gazdagabb. Úgy érzem, hogy ez a képzés hatással lesz az életem további részére.”

________________________________________________________________________________________________

„Jól szervezett, magas szakmai színvonal."

________________________________________________________________________________________________

„Precíz és nagyon jó volt az oktató. Nagyon jól végezte a munkáját. Teljes volt a képzés az elejétől a végéig és nagyon hasznos volt számomra.”

________________________________________________________________________________________________

„Érdekes, mozgalmas, magával ragadó, szemléletes elemekkel tarkított volt az előadás! A lehető legjobb oktatást kaptuk, nagyon hasznos volt és élvezetes a tanfolyam.”